خدمات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

English

نرم افزار S-FRAME برای تحلیل سازه یک نرم افزار قوی برای تحلیل سازه که توسط Altair خریده می شود

تماس مستقیم

نرم افزار S-FRAME برای تحلیل سازه

نرم افزار S-FRAME برای تحلیل سازه : این نرم‌افزار برای تحلیل سازه توسعه داده شده و برای تخمین استحکام و پایداری سازه تحت بارگذاری‌های خارجی مثل باد، آب و برف مطابق با الزامات آئین‌نامه‌های طراحی مهندسی کاربرد دارد.

نرم افزار S-FRAME

نرم افزار از سال 1981 در بریتیش کلمبیای کانادا در حال توسعه است و مشتریان عمده زیادی دارد.

آلتیر این نرم افزار را به منظور تقویت پروژه های شبیه سازی و تحلیل در حوزه ساختمان به پلتفرم خود اضافه کرده است. اخیرا غول‌های شبیه‌سازی در حال خرید بهترین نرم‌افزارهای موجود در حوزه‌های مختلف جهت تقویت کاربرد خود و تکمیل نیاز مشتریان هستند که التیر هم سعی کرده است در این موضوع از انسیس و سیمولیا عقب نیفتد.

پیش‌بینی و تخمین مقاومت سازه در برابر بارهای خارجی یکی از مسائلی است که در هنگام طراحی سازه‌های پیچیده که اخیرا نیز اکثرا به این سمت رفته است، کار بسیار حساسی است.

عدم دقت در این موضوع گاهی غیرقابل جبران است. معمولا مهندسان طراحی از نرم‌افزارهای مختلفی برای تخمین مقاومت سازه در برابر این بارگذاری‌ها استفاده می‌کنند که براساس آئین‌نامه‌هایی نظیر ASCE با ورژن‌های مختلف است.

ما نیز در بنوموسی همواره در حال امتحان و استفاده از این نرم‌افزارها در پروژه‌ها هستیم که این می‌تواند به دقت بیشتر نتایج و تسلط ما در این زمینه کمک کند.

🦁جهت مشاوره تماس بگیرید و یا جهت منتورینگ روی اینجا کلیک نمایید.

منبع: آلتیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *