خدمات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

English

اعتبارسنجی شبیه سازی عددی | تولید افزایشی قطعات راکت | Additive Manufacturing

اعتبارسنجی شبیه سازی عددی در تولید افزایشی قطعات راکت

یکی از کاربردهای شبیه سازی عددی در صنعت هوا‌فضا، فرایند تولید افزایشی قطعات راکت و دیگر تجهیزات مورد نیاز این صنعت می‌باشد و این صنعت، به سمت تولید افزایشی حرکت می‌کند. اما استفاده از یک روش تولید جدید در چنین صنعت حساسی، باید بدرستی اعتبارسنجی شده و توانایی و مقاومت قطعات در برابر شرایط محیطی جدید نیز اثبات شود.

اعتبارسنجی شبیه سازی عددی در تولید افزایشی قطعات راکت

اعتبارسنجی شبیه سازی عددی در تولید افزایشی قطعات راکت

چرایی اعتبارسنجی تولید افزایشی با شبیه سازی عددی

زیرا کوچکترین خرابی می‌تواند کل پروژه ارسال پرتابه به فضا را مختل کند. هنگام استفاده از فناوری جدید در تولید، به دلیل آنکه تک تک قطعات تا لحظه تولید نهایی سازه، باید ساخته و تست شوند، استفاده از روش سنتی،که همان سعی و خطا است، هزینه تولیدهای مکرر را بسیار گران کرده و زمان تولید محصول نهایی که تست‌ها و آزمایش‌های مورد نیاز را پاس کند،بسیار طولانی خواهد کرد.

پروژه‌ها و نمونه‌کارهای بنوموسی را ببینید

شرکت بنیان صنعت بنوموسی در زمینه طراحی، شبیه‌سازی، مهندسی معکوس قطعات و تجهیزات صنعتی و پالایشگاهی و نفت و گاز فعالیت داشته و آماده همکاری با شرکت های خصوصی و دولتی می‌باشد.

اعتبارسنجی تولید افزایشی با شبیه سازی عددی در ANSYS

Ariane Group با استفاده از انسیس و دیناردو (Dynardo) از گردش کار جدیدی بر پایه شبیه‌سازی استفاده کردند که کیفیت قطعات و پتاسیل آنها را پیش‌بینی می‌کند. نکته‌ی مهم آن کاهش چشمگیر هزینه و زمان لازم برای تولید است. چیزی که در روش سنتی سعی و خطا خلاف آن است. فایل گزارش از طریق لینک زیر قابل دانلود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *