خدمات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

English

آسیب زانو و پیش بینی؛ مقایسه تست آزمایشگاهی و شبیه سازی عددی 4 حالت

آسیب زانو

آسیب زانو و پیش بینی؛ مقایسه تست آزمایشگاهی و شبیه سازی عددی

تست و تشخیص آسیب های زانو بسیار هزینه‌بر می‌باشند. در هر یک از موارد زیر توانمندی شبیه سازی عددی در پیش بینی آسیب اثبات می‌شود.

تست مفصل تیبیوفیبولار زانو

تست مفصل تیبیوفیبولار، به منظور اندازه گیری سستی مفصل تیبیوفیبولار با بافت‌های نرم قابل انجام در آزمایشگاه نمی‌باشد. با اینحال شبیه سازی عددی همین تست بین 10 دقیقه تا 1 ساعت زمان می‌برد.

تست سایش در زانو

تست سایش، به منظور پیش‌بینی سایش درشت نی در طی مدت زمان مشخص انجام می‌شود. هزینه هربار تست سایش در آمریکا 100 هزار دلار می‌باشد. بین 8 تا 12 هفته زمان این تست در آزمایشگاه می‌باشد. شبیه سازی عددی این تست بین 15 دقیقه تا نهایتا 2 ساعت زمان می‌برد.

تست بارگذاری کل مفصل زانو (TKR) 

تست بارگذاری کل مفصل زانو (TKR) که به منظور تخمین مکانیکی مفصل در طول فعالیت‌های روزانه تحت شرایط بارگذاری ماهیچه‌ای می‌باشد قابل اندازه‌گیری در محیط آزمایشگاهی نمی‌باشد. شبیه سازی عددی این تست بین 20 دقیقه تا 2 ساعت می باشد.

مفصل زانو

تست مکانیک تماس در زانو

تست مکانیک تماس به منظور تخمین مکانیک تماس تیبیوفیبولار در حالت استاتیکی و در وضعیت خمیدگی انجام می شود. مدت زمان لازم برای این تست 4 هفته و هزینه هر دفعه تست 14 هزار دلار می باشد. در نرم افزارهای عددی حداکثر زمان تحلیل و تحویل نتایج 2 ساعت می باشد.

تست مفصل ایمپلنت زانو

تست مفصل ایمپلنت، برای اندازه‌گیری سستی بین درشت نی و استخوان ران در غیاب وجود ساختار‌های بافت نرم انجام می‌شود. هزینه‌ی هر بار تست 7 هزار و 500 دلار می‌باشد که 4 هفته به طول می‌انجامد. در نرم افزارهای عددی مدل‌سازی و تحلیل این فرآیند 15 دقیقه تا 2 ساعت زمان می‌برد.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر درمورد پیش بینی آسیب زانو با استفاده از شبیه سازی عددی با ما تماس بگیرید.
از این که تا پایان این مقاله ما رو همراهی کردید از شما بسیار سپاسگزاریم.
اگر نیاز به مشاوره و منتورینگ در شبیه سازی این مورد دارید می توانید از این لینک اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *