خدمات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

English

پلاگین اسپکتروم بیکر قابل استفاده در اباکوس همراه با لینک دانلود

پلاگین اسپکتروم بیکر قابل استفاده در اباکوس

دانلود پلاگین اسپکتروم بیکر: پلاگین ها افزودنی‌هایی هستند که به منظور ارتقا و یا شخصی‌سازی در نرم‌افزار‌های مختلف توسط کاربران تهیه می‌شوند.

با استفاده از اسکریپت نویسی در نرم افزار آباکوس (Abaqus) می‌توان پلاگین‌هایی با اهداف مشخص تهیه کرد. این پلاگین‌ها به زبان پایتون (Python) نوشته می‌شوند.

پلاگین اسپکتروم بیکر

دانلود پلاگین اسپکتروم بیکر

مارتین بیکر از دانشگاه فنی برانشوایگ به منظور نمایش بهتر کانتورها در ماژول نتایج (Visualization) نرم افزار آباکوس، با استفاده از اسکریپت نویسی، پلاگینی تهیه کرده است.

این پلاگین نمایش کانتورهای تنش، جابه‌جایی و … را برای مهندسان و دانشجویان ملموس‌تر می‌کند.

هدف او از تهیه‌ی این پلاگین تحلیل سریعتر نتایج با مشاهده‌ی کانتورها و طیف رنگ آنهاست.

نرم افزار آباکوس به صورت پیش فرض از طیف رنگین کمانی برای نمایش کانتور ها استفاده می کند. رنگ بندی در اسپکتروم بیکر از کالر برور2 گرفته شده است.

در این نوع رنگ‌بندی تغییر ملایم روشنایی رنگ‌ها مدنظر است نه صرفا رنگ آنها. قابلیت دیگری که در این پلاگین وجود دارد، تشخیص سریع نواحی بیشینه و کمینه و تار خنثی می‌باشد.

رنگ بندی پارولا که از سال 2014 در نرم افزار MATLAB استفاده می‌شود، در این پلاگین نیز گنجانده شده است. اما رنگ‌بندی پیشفرض اسپکتروم بیکر زرد به قرمز است.

نکات مربوط به پلاگین و  نصب آن در فایل همراه آن آورده شده است.

ColorBrewer

یکی از خدمات ما، آموزش اسکریپت نویسی و تولید نرم افزار و پلاگین سفارشی به زبان پایتون می باشد.

چناچه شما هم نیاز به یک پلاگین برای کارهای شخصی خود در نرم افزار آباکوس دارید و می خواهید آن را شخصی سازی کنید، برای آموزش یا تولید آن با ما تماس بگیرید.

*برای مشاهده لینک دانلود عضو سایت شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *