خدمات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

English

شرکت مهندسی مشاور

شرکت مهندسی مشاور

شرکت مهندسی مشاور: امروزه بیشتر خدمات مشاوره مهندسی از طریق شرکت مهندسی مشاور و یا در بسیاری موارد نیز تنها توسط افراد حرفه‌ای ارایه می‌شوند. شرکت‌های مهندسی مشاور می‌توانند از شرکت هایی دو نفره تا شرکت‌های چند ملیتی با چندین هزار کارمند در سطح جهانی وجود داشته باشند.

مشاوره مهندسی خدماتی حرفه‌ای است که در زمینه تخصص های مستقل در علوم مهندسی و حوزه‌های مربوطه به دولت‌ها، صنایع، توسعه دهندگان و شرکت‌های تولیدکننده ارائه می شود.

شرکت‌های مهندسی مشاور مسئول طراحی و ساخت زیرساخت‌های مهندسی در دنیا هستند که برای بهبود کیفیت اجتماعی، اقتصادی و محیطی زندگی بشر حیاتی است. در یک شرکت مهندسی مشاور، پروژه‌ها معمولا توسط تیم‌هایی انجام می‌شوند که متشکل از انواع حرفه‌ها و رشته‌ها بعلاوه مهندسان و متخصصان هستند، اما رهبر تیم معمولا یک مهندس حرفه‌ای است.

شرکت‌های بزرگ ممکن است قادر به جمع کردن کل تیم مشاوره مهندسی از درون کارمندان خود باشند در حالی که شرکت‌های کوچک‌تر ممکن است نیاز به شریک شدن با دیگر شرکت‌ها برای جمع کردن تیم مهندسی داشته باشند.

در یک شرکت مهندسی مشاور، مهندسین و متخصصانی با طیف گسترده‌ای از مهارت‌های فنی و شخصی وجود دارند. در اینگونه شرکت ها افرادی با موارد زیر را می توان پیدا کرد:

  • انواع تخصص فنی
  • گستره وسیعی از تجربه
  • تخصص کسب‌وکار، مالی و اجرایی
  • دانش و تجربه ساخت
  • تخصص مدیریتی
  • توانایی‌های توسعه کسب‌وکار
  • مدیران پروژه

مهندس مشاور کیست؟

در شرکت مهندسی مشاور، مهندسانی از هر رشته تخصصی با تجربه های گوناگون وجود دارند. به این مهندسان اغلب مهندسان مشاور اطلاق می شود که در تیم‌های پروژه شرکت می‌کنند تا به شرکت کمک کنند تا خدمات را به مشتریان خود تحویل دهند.

موقعیت‌ها در پروژه‌ها می‌توانند از نقش‌های کاملا علمی یا فنی برای هماهنگی و یا نقش‌های مدیریتی فراتر بروند و بسته به نوع و اندازه پروژه این نقش ها با یکدیگر ترکیب شوند.

در بسیاری از موارد، مهندسین مشاور وظیفه هماهنگ کردن فعالیت‌های اعضای تیم پروژه از رشته‌ها و تخصص‌های متفاوت برای تضمین کارآمدی پروژه را عهده دار خواهند بود. سایر مهندسین مشاور در حوزه تخصصی خود به طور کامل عمیق خواهند شد و خدمات ارائه شده روز به روز تخصصی تر و دقیق تر خواهد شد.

تکنیسین کیست؟

تکنیسین ها متخصصانی هستند که مسئول اجرای تکنولوژی‌های خاصی در زمینه مهندسی هستند. تکنیسین ها که در شرکت مهندسی مشاور کار می‌کنند اغلب از آموزش های خود برای استفاده از اصول مهندسی و مهارت‌های فنی استفاده می‌کنند در حالی که هم‌کاری نزدیکی با مهندسین در شرکت برای ارائه انواع پروژه‌ها دارند. معمولا تکنیسین ها تحت هدایت مهندسین کار می‌کنند، اما تکنیسین هایی منحصر به فرد نیز هستند که می‌توانند به هر سطح مسئولیت در شرکت مهندسی مشاوره دهند.

برخی مشاغل و رشته‌های دیگر در شرکت مهندسی مشاور چه هستند؟

حرفه‌ها و رشته‌هایی که در مشاوره مهندسی ممکن است همکاری کنند شامل مهندسین مکانیک، مهندسین برق، مهندسین دریا، تکنیسین ها، طراح ها، اپراتورها، معماران، زمین شناسان، اقتصاددانان، متخصصان ساخت‌وساز، تحلیلگران آماری و شماری از متخصصان دیگر است که در پروژه های مورد نیاز حضور دارند.

شرکت بنیان صنعت بنوموسی یک شرکت مهندسی مشاور است که خدمات مشاوره مهندسی به شرکت ها و سازمانهای مختلف ارائه می کند.